Košarica
Kategorije

Servis, jamstvo

VAŽNO!

Na našoj web stranici kada uđete u proizvod uz naziv artikla  možete vidjeti oznaku da li je za taj proizvod zadužen ovlašteni servis proizvođača ili Neutrino servis. Isto tako ovisno o brandu u listi na drugoj stranici možete vidjeti koji servis je odgovoran za servis uređaja. Uređaji za servis mogu se predati ili poslati poštom na našu adresu Neutrino Tau d.o.o. (napomena: za servis), Zagrebačka cesta 128, 10000 Zagreb, ostavljeni u poslovnicu kupnje ili poslani direktno na ovlašteni servis.


Jamstvo Zahtjev za jamstvo možete zatražiti s primjerkom računa kupljenog proizvoda, stoga Vas molimo da ga sačuvate. Servis uređaja je jedan od ovlaštenih servisa prema listi dolje, ovisno o brandu uređaja.

Za servis uređaja možete se obratiti i prodavatelju na naš email: [email protected] ili direktno u našim poslovnicama.

Jamstvo se gubi popravkom izvan ovlaštenih servisa ili Neutrino servisa.

Jamstvo ne uključuje Kvarove nastale zbog mehaničkih oštećenja, pada, pritiska i sl. Kvarove nastale elementarnom nepogodom ili višom silom (požar, poplava, potres...). Kvarove nastale utjecajem okoline nepodesne za rad uređaja (prašina, vlaga). Kvarove nastale zbog neispravne električne instalacije ili rada pod prevelikim naponom. Kvarove nastale nepravilnom instalacijom i instalacijom ilegalnog softvera.
Uvjeti jamstva i popravka Jamstveni rok počinje teći od dana kupnje proizvoda koji je vidljiv na računu. Jamstveni rok ovisi o brandu i naznačen je na drugoj strani. Za dodatnu opremu(baterije, punjač, memorijske kartice, slušalice, tipkovnice itd.) jamstveni rok je 6mj od datuma kupnje, prema računu prodavača. U slučaju popravka proizvoda, rok jamstva se produljuje za duljinu trajanja popravka, osim, ako je kvar rezultat nepravilnog korištenja. Kupac otkrivenu grešku mora prijaviti u najkraćem mogućem roku.
Popravak Ako se prilikom popravka utvrdi da je kvar nastao nepravilnim korištenjem zadržavamo pravo naplatiti pregled, popravak i testiranje proizvoda. Proizvod treba predati na servis u originalnom pakiranju sa svom dodatnom opremom osim ako prije nije dogovoreno drugačije. Ne snosimo odgovornost za eventualni gubitak podataka. Kupac mora izvršiti back up podataka prije donošenja u servis.

U slučaju da popravak nije moguće riješiti, kupac može dobiti u zamjenu refurbished uređaj ili novi istih ili jačih karakteristika.

Jamstvena prava potrošačaJamstvena prava potrošača prepisana su Zakonom o zaštiti potrošača NN 41/41 110/15 te Zakonom o obveznim odnosima NN 35/05, 41/08, 125/11, 78/15, 29/18 stavke 400-429 te ovaj jamstveni list ne umanjuje prava propisana zakonom.

Materijalni nedostatak

Prodavatelj odgovara za materijalne nedostatke stvari koje prodaje na svojim stranicama sukladno pozitivnim propisima Republike Hrvatske, posebice Zakonu o obveznim odnosima članak 400-410.

Pri primitku proizvoda provjera ispravnosti narudžbe ovisi o kupcu, te je kupac dužan izvršiti ispravnost proizvoda.

Naručeni proizvodi pakirani su na način da se uobičajenom manipulacijom u transportu/dostavi ne oštete.

U slučaju da je pošiljka oštećena u transportu, takva su oštećenja vidljiva pri preuzimanju pošiljke, te u tom slučaju sugeriramo da pošiljku Kupac ne preuzima. Molimo Kupce da nas kontaktiraju kako bismo u što kraćem roku provjerili stanje pošiljke i poslali novu.

U slučaju vidljivog nedostatka proizvoda kod preuzimanja pošiljke, Kupac nije dužan dopremljeni proizvod preuzeti, može odbiti primitak, te ne snosi troškove dostave takvog proizvoda. Smatra se da proizvodi koji su uredno zaprimljeni od strane Kupca nisu imali vidljivi nedostatak. Kupac ima pravo na reklamaciju u odnosu na materijalne nedostatke u rokovima i zbog razloga propisanih odredbama Zakona o obveznim odnosima. Kupac može pisani prigovor odnosno reklamaciju uputiti na e-mail [email protected].

Prodavatelj će na zaprimljeni prigovor Kupcu odgovoriti najkasnije u roku od 15 dana. Prodavatelj će smatrati reklamaciju valjanom ako pregledom proizvoda utvrdi da odgovara uvjetima za reklamaciju sukladno Zakonu o obveznim odnosima i Zakonu o zaštiti potrošača. U tom slučaju Prodavatelj će nakon primitka valjane reklamacije Kupcu ponuditi zamjenu proizvoda ili povrat cjelokupnog plaćenog iznosa u slučaju da je riječ o proizvodima s nedostacima ili krivo isporučenim proizvodima, odnosno o svom trošku poslati Kupcu proizvode koje je Kupac naručio, a koji mu nisu isporučeni.

 

Servisna procedura – unutar 14 dana od dana kupnje

U slučaju ne ispravnosti proizvoda unutar 14 dana od dana kupnje potrebno nas je kontaktirati na email: [email protected] te,nakon pregleda na servisu, uređaje u pravilu odmah mijenjamo, osim ukoliko nisu prekršeni jamstveni uvjeti. Ako uređaj koji kupac vraća nije potpuno nov i bez ikakvih tragova korištenja, Neutrino će umanjiti vrijednost uređaja u ovisnosti o nedostacima na uređaju. Pod nedostacima se misle samo oni koje je uzrokovao kupac, a ti nedostaci mogu biti i sitne ogrebotine i sve što čini da mobitel nije kao nov.Ako zamjena proizvoda nije moguća, kupac može otkazati ugovor o kupnji i tražiti povrat novca u punom iznosu ili umanjenu vrijednost ovisno o stanju uređaja

Servisna procedura – koraciPotrebno je kontaktirati ovlašteni servis prema list dolje, ovisno o brandu ili direktno prodavatelja na [email protected]. U slučaju da je za uređaj odgovoran naš servis potrebno je podnijeti zahtjev za reklamacijom, koji možete podnijeti putem online obrasca Reklamacije ili na e-mail:reklamacije@neutrinomobile.hr

 Priprema proizvoda za slanje: potrebno je proizvod spakirati u ambalažu sa svim priborom, opisom kvara, te jamstvenim listom / računom. Molimo Vas da proizvod sa ambalažom stavite u dodatnu transportnu kutiju i spakirate, radi izbjegavanja mogućeg oštećenja u transportu.

Paket se dostavlja u naš servis i radi se dijagnostika. U slučaju da proizvod ne podliježe jamstvenim uvjetima (mehanička oštećenja,..) o istom Vas obavještavamo putem e-maila.  Započinje otklanjanje kvara tj. popravak proizvoda, nakon završetka istog obavijestiti ćemo Vas putem e-maila  Slanje proizvoda prema Vama

 

JAMSTVENI ROKOVI I SERVISI

ACER jamstvo 24mj MR Servis d.o.o. – Rugvica, Dugoselska cesta 5, HR-10370 Rugvica, Tel. (01) 640 1111 ,e-mail: [email protected];MR Servis d.o.o. – Zagreb, , Radnička cesta 1A (VB centar), Tel. (01) 640 1111,e-mail: [email protected] ; MR Servis d.o.o. – Split, 141. Brigade 1B, HR-21000 Split, Tel. (021) 684 000, e-mail: [email protected];

ALCATELjamstvo 24mj MESC - Mobis Electronic Servisni Centar, Adresa:Zagreb, Heinzelova 96, tel: 01/6188513, Radno vrijeme: pon-pet: 08-18h, sub: 09-13h

APPLE jamstvo 12mj MMM-Agramservis d.o.o., Adresa : Zagreb, Slavonska avenija 22d, Telefon : 01/2456 555, Radno vrijeme zaprimanja uređaja:Pon-Pet: 08:00 - 18:00h, Sub: 08:00 - 13:00h 

CATjamstvo 24mjMMM-Agramservis d.o.o., Adresa : Zagreb, Slavonska avenija 22d, Telefon : 01/2456 555, Radno vrijeme zaprimanja uređaja:Pon-Pet: 08:00 - 18:00h, Sub: 08:00 - 13:00h 

HTCjamstvo 24mjMMM-Agramservis d.o.o., Adresa : Zagreb, Slavonska avenija 22d, Telefon : 01/2456 555, Radno vrijeme zaprimanja uređaja:Pon-Pet: 08:00 - 18:00h, Sub: 08:00 - 13:00h 

HUAWEIjamstvo 24mjMMM-Agramservis d.o.o., Adresa : Zagreb, Slavonska avenija 22d, Telefon : 01/2456 555, Radno vrijeme zaprimanja uređaja:Pon-Pet: 08:00 - 18:00h, Sub: 08:00 - 13:00; MESC - Mobis Electronic Servisni Centar, Adresa:Zagreb, Heinzelova 96, tel: 01/6188513, Radno vrijeme: pon-pet: 08-18h, sub: 09-13h

LENOVOjamstvo 24mjMESC - Mobis Electronic Servisni Centar, Adresa:Zagreb, Heinzelova 96, tel: 01/6188513, Radno vrijeme: pon-pet: 08-18h, sub: 09-13h

LGjamstvo 24mjMMM-Agramservis d.o.o., Adresa : Zagreb, Slavonska avenija 22d, Telefon : 01/2456 555, Radno vrijeme zaprimanja uređaja:Pon-Pet: 08:00 - 18:00h, Sub: 08:00 - 13:00h ;MESC - Mobis Electronic Servisni Centar, Adresa:Zagreb, Heinzelova 96, tel: 01/6188513, Radno vrijeme: pon-pet: 08-18h, sub: 09-13h

MEANITjamstvo 24mjMeanIT servisni centar i podrška, Zagreb, Zagrebačka cesta 145a, Tel: 01 / 3865-888 Email:[email protected], Zaprimanje i izdavanje uređaja: Ponedjeljak – Petak 08:00 - 20:00 Subotom: 09:00 - 14:00

NOKIA/MICROSOFTjamstvo 24mjMESC - Mobis Electronic Servisni Centar, Adresa:Zagreb, Heinzelova 96, tel: 01/6188513, Radno vrijeme: pon-pet: 08-18h, sub: 09-13h

SAMSUNGjamstvo 24mj Samsung Experience Store Arena, Adresa: Zagreb, Ulica Vice Vukova 6, tel: 01/3369 556, [email protected] , Radno vrijeme: pon-ned: 09-21h

SONYjamstvo 24mjMMM-Agramservis d.o.o., Adresa : Zagreb, Slavonska avenija 22d, Telefon : 01/2456 555, Radno vrijeme zaprimanja uređaja:Pon-Pet: 08:00 - 18:00h, Sub: 08:00 - 13:00h 

Svi brandovi dolje se šalju na popravak u Neutrino servis, Uređaji se predaju na adresi trgovine gdje je uređaj kupljen u radnom vremenu: pon-pet: 8-19h, sub: 8-13h ili u servisu na adresi Zagrebačka cesta 128, u radnom vremenu: pon-pet: 8-16h.

 

ASUS(24mj), BEELINK(12mj), BLACKBERRY (24 mj), BLACKVIEW(24mj), CREATIVE(24mj), COGITO(24mj),CUBE(12mj), DJI(24mj), DOOGEE(24mj), D-LINK(24mj), EMPORIA (24 mj), ENERGY(24mj), ESPERANZA(12mj), GOOGLE (24 mj), HOMTOM(24mj), HAWELL(12mj) , JJRC(12mj), KINGSTON(60mj), LETV(24mj), LOGITECH(24mj), MAXCOM (24 mj), MEIZU(24mj), MOTOROLA(24mj), MYKRONOZ(24mj), MYTAB (12mj), MSI(24mj),MUSE(12mj), NEW ONE(12mj), NETIS(24mj), ODYS (12mj), ONEPLUS (24 mj), ONDA(12mj), OUIKITE(24mj), OVERMAX (12mj), PIONEER(24mj), PANASONIC(24mj), SJCAM(12mj), SYMA(12mj), TECLAS(12mj) TOSHIBA(24mj), TP-LINK(24mj), TRACER(12mj), VIVAX (12 mj), WIKO (24 mj), XIAOMI(24mj), UBTECH(24mj), ULEFONE (24mj), UMI(24mj), VERNEE(24mj), V-TAC(12mj), ZOPO(24mj), ZTE (24 mj)

 

NAPOMENA: SVI BRENDOVI KOJI NISU NAVEDENI, A U PRODAJNOM SU ASORTIMANU TRGOVINE NEUTRINO PREDAJU SE NA ADRESI TRGOVINE GDJE SU KUPLJENI ILI NA ADRESI SERVISA (Zagrebačka cesta 128, 01 3654-830)